Contact

Bel of mail ons wanneer je vragen hebt.

Je mag ook het contactformulier gebruiken.
We reageren dan zo snel mogelijk!

Veel gestelde vragen

Onze service

Wij bieden een werkende laptop aan zodat je weer snel aan het werk kan. Verder heb je bij ons geen onverwachte uitgaven en software die altijd up-to-date is. Ook zullen wij snel weer een laptop regelen mocht je ontdekken dat je huidige defect is. Wanneer er iets misgaat, zorgen wij dat de back-up teruggezet wordt. Tevens installeren wij preventief updates naar de laptop, zodat problemen voorkomen kunnen worden.

Wij leveren altijd een geheel nieuwe laptop uit bij nieuwe contracten, daarnaast krijg je bij een eventuele verlenging de mogelijkheid om opnieuw een nieuwe laptop aan te vragen.

Swap-ICT zorgt ervoor dat je binnen 24 uur weer verder kunt met waar je gebleven was. Met de HP service zal HP binnen 24 uur contact met je opnemen, maar reparatie of vervanging kan langer duren.

De oneindige back-up behoudt een back-up van je Microsoft 365 omgeving voor onbeperkte tijd. De standaard 1-jaar back-up behoudt een back-up tot en met 1 jaar waarna deze verwijderd wordt. Dit houdt in dat je altijd data die verwijderd is terug kan krijgen via een back-up waar deze data in staat. Met de 1-jaar back-up moet de data staan op een back-up die niet ouder is dan 1 jaar, anders is hij verwijderd.

Ja, Swap-ICT is de “tussenpersoon”, het leasecontract zal lopen met HP Inc. 

Wij zorgen voor een juiste werking van je laptop, dit houdt in dat alle meegeleverde software vanuit Swap-ICT volledig ondersteund wordt. De door jezelf geïnstalleerde software zijn wij niet voor verantwoordelijk. Daarnaast zullen wij, afhankelijk van je gekozen serviceniveau, ook verantwoordelijk zijn voor de juiste werking van de hardware, dit geld alleen bij de Swap-ICT 24-uurs en 4-uurs Service. Indien er gekozen is voor HP Service, zal HP de verantwoordelijkheid dragen voor de juiste werking van de hardware.

Je zal altijd eerst contact hebben met onze eigen Servicedesk, mocht hieruit blijken dat het een hardware defect betreft en je hebt gekozen voor de Service van HP, zullen wij voor jou het eerste contact met HP hebben. HP zal nadien contact met je opnemen.

Nee, de laptop zal einde contract terug genomen worden. Enkele maanden voor einde contract zullen we contact opnemen om een nieuw persoonlijk voorstel met je te bespreken. Dit voorstel is natuurlijk helemaal vrijblijvend.

Om altijd de beste prijs voor goede kwaliteit te kunnen aanbieden werken wij met actuele dagelijkse prijzen, hierdoor kan er een kleine schommeling in de productprijs zitten van dag tot dag.

Onze voorwaarden

Nee, wij bieden onze service nog niet aan bedrijven buiten Nederland.

Een van de vereisten voor een contract met HP is dat je bedrijf minimaal 24 maanden bestaat en er een positieve kredietcheck gedaan kan worden. Daarnaast zijn er nog een aantal technische zaken die geregeld moeten worden, daarvoor nemen we contact met je op.

Wij leveren niet aan particulieren, daarom hebben wij geen bedenktijd op onze abonnementen.

Na ontvangst van een complete aanmelding hebben wij in 5 werkdagen de laptop klaar staan. Wij nemen in ieder geval binnen 24 uur na bestelling op werkdagen contact met je op om de verdere levering met je door te nemen.

Wanneer er een abonnement is afgesloten zal deze 1 jaar duren, hierna is de keuze om het abonnement te verlengen met de optie om de laptop over te kopen. Eventuele extra service aanvragen tussentijds is wel mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op.

Dit wordt gevraagd ter verificatie van het KvK- en BTW-nummer.

Wij vragen bij goedkeuring van je contract bij HP om een eenmalige betaling van €200,- voor opstartkosten.

Wat als er dit gebeurd?

Je kunt dan contact met ons opnemen (telefonisch voor de snelste reactie) en wij regelen dat er binnen je contractsvoorwaarden een werkende laptop op je werkplek staat.

Nee, problemen door eigen toedoen zoals het morsen van koffie vallen niet onder de garantie. De reparatiekosten van de laptop zijn voor jou, de reparatie wordt uitgevoerd door HP.

Nee, wij zijn alleen bereikbaar op werkdagen van 9 tot 5 uur. Wel kun je ons alvast mailen zodat het bij ons bekend is en we de eerst volgende werkdag contact met je opnemen.

Via onze beheerders software kunnen wij op afstand de gegevens verwijderen van je apparaat. Door de back-up is deze eenvoudig op je nieuwe apparaat terug te zetten. Alle data is automatisch versleuteld. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over jouw data. Natuurlijk is het van belang dat er ook aangifte gedaan wordt van de diefstal bij de politie.

Hardware/Software

Bij iedere laptop zit standaard een Microsoft 365 Business Premium pakket inbegrepen. Hierin zit onder andere Microsoft Word, Excel, Powerpoint, Outlook, Teams, Onedrive, Sharepoint en een Windows 10 Business licentie.

Microsoft Access, Excel, Teams, OneDrive, OneNote, Outlook, PowerPoint, Publisher en Word zijn allemaal geïnstalleerd. Daarnaast hebben we ook Google Chrome, Adobe Reader, HP Wolf Security en onze beheers software op de laptop staan. Je bent zelf vrij in wat je nog meer wilt installeren op de laptop.

Enkele Beheers software en Microsoft Office kunnen niet verwijderd worden. Daarnaast kunt je alles verwijderen wat je zelf installeert.

Wij kunnen niet specifieke hardware garanderen. Wij leveren bij elk pakket een laptop aan uit de High-End HP Zbook serie. De hardware in deze serie kan onderling verschillen, maar zal altijd aan onze hoge kwaliteitseisen voldoen. Je zult nooit minder krijgen dan de kwaliteit van de leasevoorwaarden waarvoor je getekend hebt. Wil je specifiek weten welke hardware je geleverd zult krijgen? Neem dan contact met ons op.

Omdat wij kiezen om exclusief het hoogste segment van HP Notebooks aan te bieden, zijn de hardware kosten relatief hoog. Deze high-end hardware betaald zich terug in betere prestaties, langere levensduur en word bovendien duurzaam geproduceerd.

Nee, wij ondersteunen nog geen Windows 11, omdat deze nog volop in ontwikkeling is en wij niet kunnen garanderen dat alle Windows toepassingen goed zullen functioneren op deze versie.

Duurzaamheid

Al onze laptops hebben de onderstaande certificeringen. Voor meer informatie kun je terecht op de websites van de betreffende certificeringen:
TCO Certified
EPEAT
ENERGYSTAR
TCO-Certified is een wereldwijde duurzaamheidscertificering voor IT-producten. Om bij te dragen aan de verduurzaming van IT-gerelateerde milieubelasting (reduce envi and social impacts of IT industry) kiezen wij ervoor om exclusief duurzame gecertificeerde producten aan te bieden.
Al onze producten zijn minimaal gecertificeerd volgens de negende generatie van de TCO Certified certificering.

Voor meer informatie over de duurzaamheidscertificering TCO Certified k kun je terecht op de website van TCO Certified

De uitgebreide criteria omvatten zowel ecologische als sociale verantwoordelijkheid in de
toeleveringsketen en gedurende de hele levenscyclus van het product. Criteriagebieden zijn onder meer:

● Product- en duurzaamheidsinformatie
● Maatschappelijk verantwoorde productie
●  Milieuverantwoordelijke productie
●  Productprestaties
●  Verlenging productlevensduur
●  Vermindering van gevaarlijke stoffen en gebruik van veiligere alternatieven
●  Circulaire materiaalstromen

 

Al onze producten hebben minimaal een EPEAT Silver en ENERGYSTAR certificering. Voor meer informatie over deze certificering kun je terecht bij de websites van EPEAT en ENERGYSTAR.

Na afloop van jouw contract zullen wij de laptop weer terugnemen om ervoor te zorgen dat deze een tweede leven krijgt.